Evolution Of Teaching Pedagogy |

Διάλεξη και Εργαστήριο

Διδάσκοντας με το μοντέλο των λογικοσυναισθηματικών αποφάσεων στη σχολική τάξη

Καθηγητής Hans-Ferdinard Angel

Τμήμα Θεολογίας, Πανεπιστημίου Graz, Αυστρίας

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019 και ώρα 17.00

 

Εργαστήριο Παιδαγωγικής, Τμήμα Θεολογίας,  Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

 «Credition» (credence + cognition = πίστη + νόηση) είναι ένας νέος όρος που περιγράφει τις ενέργειες του ατόμου οι οποίες σχετίζονται με αυτό που αναφέρεται ως «πιστεύω». Οι λογικοσυναισθηματικές αποφάσεις γίνονται αντιληπτές ως βασικές διαδικασίες οι οποίες σχετίζονται τόσο με την αποθήκευση γεγονότων και γνώσεων στον εγκέφαλο όσο και με ψυχολογικές λειτουργίες όπως το συναίσθημα και η νόηση  οι οποίες ανήκουν στις γνωσιακές νευροεπιστήμες.

H διαλεξη στοχεύει στην προώθηση της ερευνητικής εφαρμογής των creditions – ως σταθεροποιητική λειτουργία και την νευροφυσιολογική τους εμπλοκή - στην καθοδήγηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς και το Εργαστήριο για την προώθηση της πρακτικής εφαρμογής των λογικοσυναισθηματικών αποφάσεων στη διδασκαλία στη σχολική τάξη.

Credition has been proposed as a descriptive term for the mental act related to what we call ‘he/she believes’. Specifically, credition has been conceived as a psychological function in analogy to other functions in cognitive neuroscience such as emotion and cognition.  Thus, the notion of credition contradicts the conception of belief as a ‘state’ as well as the generally held narrow link between ‘religion’ and ‘belief’. Rather, creditions are understood as fundamental processes which also are relevant for storing facts and knowledge in the brain. The lecture aims at exploring the theoretical basis of creditions –especially the stabilizer function- and their neurophysiological implication for guidance of human behavior and the Workshop at promoting the practical implementation of the creditions in the classroom.

cred19

 

Αφίσα Σεμνιναρίου

Πρόγραμμα Σεμιναρίου