Evolution Of Teaching Pedagogy |

«Εκδηλώσεις Θεολογικού Λόγου & Τέχνης»

1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Θεολόγων

Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα των Θρησκευτικών

Σάββατο 20 και Κυριακή 21 Μαΐου 2017 Θεολογική Σχολή ΑΠΘ

Εισηγήσεις


Ανανιάδης, Π.,Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας& Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας

Γιαγκάζογλου, Στ., Πλουραλισμός ή ομολογιακή νοοτροπία στο μάθημα των Θρησκευτικών; Η εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Θρησκευτικά και οι επικρίσεις εναντίον τους

Κουκουνάρας-Λιάγκης Μ.Η Θρησκευτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα αλλάζει: η παιδαγωγική και διδακτική καινοτομία των νέων ΠΣ

Μητροπούλου Β., Η αξιοποίηση του θρησκευτικού ψηφιακού υλικού στο πανελλήνιο αποθετήριο αντικειμένων με τα νέα ΠΣ

Καρολίδου Σωτηρία, Οι παιδαγωγικές μέθοδοι του ΚλήμεντοςΑλεξανδρέως σημείο αναφοράς και σύγκρισης με τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους και διδακτικές προσεγγίσεις

Κασκανιώτη Βλασία, Οι σχολικές, εκπαιδευτικές εκδρομές-επισκέψεις και η συμβολή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σκέψεις, βιώματα και προβληματισμός από την εκπαιδευτική πραγματικότητα

Κόπτσης Αλέξανδρος, Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στο Μάθημα των Θρησκευτικών του Δημοτικού Σχολείου: από τη μάθηση στη διαδικασία μάθησης

Ισπυρίδης Δήμος, Τα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Γυμνάσιο. Μια πρώτη συγκριτική προσέγγιση

Στράντζαλης Πολύβιος, Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας ως βασική προσέγγιση της μαθησιακής διαδικασίας στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών

Συργιάννη Μαρία, Πλαίσιο και στοιχεία αξιολόγησης με βάση το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στο Λύκειο

Χαρίσης Αθανάσιος, Στόχοι του συναισθηματικού τομέα στομάθημα των Θρησκευτικών: Διδακτικήμεθοδολογία και αξιολόγηση

Κόπτσης Αλέξανδρος, Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Δημοτικό Σχολείο: πρακτικές και διαδικασίες εφαρμογής στην τάξη

Νικολαΐδης Στυλιανός, Η αξιοποίηση της μουσικής και του τραγουδιού στο πλαίσιο του νέου Προγράμματος Σπουδών των Θρησκευτικών στο Δημοτικό Σχολείο

Καπετανάκης Γεώργιος, Η θρησκειακήεγγραμματοσύνη και οι κοινωνικές δεξιότητες/ικανότητες των μαθητών: Το παράδειγμα ενός σχολείου «Αριστείας»

Διαμαντής Φώτιος, Κριτικός γραμματισμός και κινηματικές θρησκευτικοκοινωνικές πρακτικές: Η περίπτωση της παλλαϊκής παγκληρικής αγωνιστικής κίνησης

Λαδόπουλος Γεώργιος-Βλαχάκος Πέτρος, Η διαθεματικότητα στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά (με αξιοποίηση ΤΠΕ και δράματος)

Λαδόπουλος Γέωργιος, Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά και η σύνδεσή του με την τοπική ιστορία (με αξιοποίηση εκπαιδευτικού δράματος και διαθεματική προσέγγιση)

Δέβρας Γεώργιος, Το μάθημα των Θρησκευτικών: μονοπάτι αναζήτησης, αμφισβήτησης, ελευθερίας και αυτογνωσίας

Σταλίκα Φωτεινή, Το άφυλο του Θεού και το φύλο στη Θρησκεία. Η θέση της γυναίκας στη Βίβλο

Διαμαντής Φώτιος, Η έννοια της ελπίδας ως θεμέλιο φιλοσοφικών, θεολογικών και παιδαγωγικών θεωρήσεων: E. Bloch, J. Moltman, P. Freire

Χαλκιάς Γεώργιος, Η έννοια της θρησκευτικής εμπειρίας στη διαπροσωπική θεωρία ψυχανάλυσης του E. Fromm: Προεκτάσεις στη διδασκαλία του Μαθήματος των Θρησκευτικών

Γώτη Ευθυμία, Ο συνδετικός κρίκος της Θρησκευτικής εκπαίδευσης, των θρησκευτικών σπουδών και της θεολογίας

Διαλεκτόπουλος Θανάσης, Πολυπολιτισμικότητα και "αντίστροφος θρησκευτικός ρατσισμός"

Ζαφειρίου Μιχαήλ, Ο άλλος Θεός, ο Θεός ως άλλος κι ο Θεός των άλλων: Ζητούμενα και προαπαιτούμενα μιας απόπειρας θρησκευτικού επαναγραμματισμού της ελληνικής κοινωνίας

Καδιγιαννόπουλος Γεώργιος, Διδάσκω Θρησκευτικά. Διδάσκω Διαπολιτισμικά

Παπανικολάου Μαριγώ, Η αποδοχή του «άλλου»

Καδιγιαννόπουλος Γεώργιος -Καραβίδα, Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. Ένας διαπολιτισμικός δάσκαλος

Τσιρέβελος Νικόλαος, Ο διαθρησκειακός διάλογος της ζωής μέσα από το παράδειγμα της μεσαιωνικής πόλης της Ρόδου. Θεολογική θεμελίωση και διδασκαλία με τη χρήση ιστολογίου