«Εκδηλώσεις Θεολογικού Λόγου & Τέχνης»
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Θεολόγων
Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα των Θρησκευτικών
Σάββατο 20 και Κυριακή 21 Μαΐου 2017 Θεολογική Σχολή ΑΠΘ
Εισηγήσεις
Ανανιάδης, Π.,Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας& Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας
Γιαγκάζογλου, Στ., Πλουραλισμός ή ομολογιακή νοοτροπία στο μάθημα των Θρησκευτικών; Η εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Θρησκευτικά και οι επικρίσεις εναντίον τους
Κουκουνάρας-Λιάγκης Μ., Η Θρησκευτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα αλλάζει: η παιδαγωγική και διδακτική καινοτομία των νέων ΠΣ
Μιχαλοπούλου Ελένη, Διευρύνοντας το χρόνο μάθησης στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος, Θεολογικός συλλογισμός και διάλογος στο μάθημα των Θρησκευτικών
Γκίρλου Δήμητρα, Η θρησκευτική εμπειρία υπό το πρίσμα της νευροδιδακτικής
Βαϊραμίδου Σύρμω, Διδακτική προσέγγιση του μαθήματος των Θρησκευτικών και οι παράγοντες που την επηρεάζουν
Κόπτσης Αλέξανδρος, Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στο Μάθημα των Θρησκευτικών του Δημοτικού Σχολείου: από τη μάθηση στη διαδικασία μάθησης
Ισπυρίδης Δήμος, Τα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Γυμνάσιο. Μια πρώτη συγκριτική προσέγγιση
Στράντζαλης Πολύβιος, Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας ως βασική προσέγγιση της μαθησιακής διαδικασίας στα νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών
Συργιάννη Μαρία, Πλαίσιο και στοιχεία αξιολόγησης με βάση το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στο Λύκειο
Χαρίσης Αθανάσιος, Στόχοι του συναισθηματικού τομέα στομάθημα των Θρησκευτικών: Διδακτικήμεθοδολογία και αξιολόγηση
Κόπτσης Αλέξανδρος, Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Δημοτικό Σχολείο: πρακτικές και διαδικασίες εφαρμογής στην τάξη
Νικολαΐδης Στυλιανός, Η αξιοποίηση της μουσικής και του τραγουδιού στο πλαίσιο του νέου Προγράμματος Σπουδών των Θρησκευτικών στο Δημοτικό Σχολείο
Καπετανάκης Γεώργιος, Η θρησκειακήεγγραμματοσύνη και οι κοινωνικές δεξιότητες/ικανότητες των μαθητών: Το παράδειγμα ενός σχολείου «Αριστείας»
Διαμαντής Φώτιος, Κριτικός γραμματισμός και κινηματικές θρησκευτικοκοινωνικές πρακτικές: Η περίπτωση της παλλαϊκής παγκληρικής αγωνιστικής κίνησης
Σταλίκα Φωτεινή, Το άφυλο του Θεού και το φύλο στη Θρησκεία. Η θέση της γυναίκας στη Βίβλο
Γώτη Ευθυμία, Ο συνδετικός κρίκος της Θρησκευτικής εκπαίδευσης, των θρησκευτικών σπουδών και της θεολογίας
Διαλεκτόπουλος Θανάσης, Πολυπολιτισμικότητα και "αντίστροφος θρησκευτικός ρατσισμός"
Καδιγιαννόπουλος Γεώργιος, Διδάσκω Θρησκευτικά. Διδάσκω Διαπολιτισμικά
Παπανικολάου Μαριγώ, Η αποδοχή του «άλλου»
Καδιγιαννόπουλος Γεώργιος -Καραβίδα, Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. Ένας διαπολιτισμικός δάσκαλος
Μυρίδου Μαρία, OpenWebQuest, παιχνίδι ρόλων και Googledrive: Η αξιοποίησή τους στο Μάθημα των Θρησκευτικών
Φαρίδου Σμαράγδα – Δρούγκα Κλεονίκη, Συνδιδασκαλία και Μαθητική δημιουργία
Λυκουροπούλου Δέσποινα, Θρησκευτικά: Ανθρώπινα δικαιώματα στην πράξη και στην τάξη
Λυκουροπούλου Δέσποινα, Θρησκευτικά: Ένα εκπαιδευτικό σενάριο για το Δημοτικό Σχολείο
Γκίκας Αλέξανδρος, Το μάθημα των Θρησκευτικών στη Δ/θμια Εκπαίδευση με τις ΤΠΕ
Μαλτή Ευδοκία-Ευθαλία, Δράση και αγώνας για τη Μεταμόρφωση της ζωής και κόσμου
Σπυρόπουλος Δημήτριος, Μελετώντας τη συμβολή των Παιδαγωγικών Τμημάτων στη διδασκαλία του Μαθήματος των Θρησκευτικών με αφορμή το νέο Πρόγραμμα Σπουδών
Ασημακόπουλος Παναγιώτης, Κουκλοσκιοθεολογία: Μια θεατρική προσέγγιση των Θρησκευτικών
Λαλαγιαννη Αικατερίνη, Παρουσίαση και μελέτη της παραβολής του καλού Σαμαρείτη
Κούντη Μαρία, Λαλαγιάννη, Αικατερίνη, Η αναζήτηση του Θεού μέσα από την ποίηση
Τοκμακίδου Ελπίδα, Για δες περιβόλι όμορφο: Ο κόσμος μας, ένα στολίδι
Τσαγκούλη Κωνσταντινιά, Η προσευχή στο Μάθημα των Θρησκευτικών της Α ́ Γυμνασίου
Παπαδοπούλου Παρθένα, Η ζωγραφική αφήγηση της πίστης: Τοιχογραφίες